kiziminguzelannesiyim Bebeğimde kaka yapma sorunu var sma optipro kullanıyoruz en başından beri 2 aylık oldu bebeğim ama kendi kendine kakasını yapamıyor mama değiştirmek istiyorum hipp alıcam bu sefer ama internetten baktığımda “combıotic bebek sütü” “Organık combıotic” ve “organik bebek sütü “ diye başlıklar var bunlar farklı işlevdeki mamalar mı yoksa isim farklılıkları mı bebeğim meme+mama şeklinde besleniyor
Edanrkeles kiziminguzelannesiyim hipp organik combiotic kullanıyoruz 6 aydır gaz kabızlık hiçbirşey yaşamadık.Combiotic normal hipp e göre sindirimi daha kolay olan ve anne sütüne en yakın olan mamadır
Sebusebu kiziminguzelannesiyim 3 ay hipp combiotic kullandık sonra tadını sevmedi ama kabızlık yaşamadım. Sonradan bebelac golda geçtim cok rahat kakasını yapıyor cok memnunum
Simgeeren kiziminguzelannesiyim canım organik sızma zeytinyağı al . Sabah akşam bebeğin mamasına bir çay kaşığı koy. Bunu yaparken de 30 cclik mama hazırla ki yağı komple içsin. Aynı sorunları yaşadım bir sürü mama değiştirdim sadece zeytinyağı işe yaradı. Mama olarak ise hipp combiotic kullanıyorum. Bebeğim 2 ay 14 günlük. Günlerce yapmadığı oldu lavmanla boşalttık acilde veya fitille. Yağ sayesinde günde bir defa yapıyor şimdi
Didemsevig Hipp combiotic’i kullandık biz, oglum 2 aylık. İnanılmaz gaz sorunu yaşadık. Evvelden goldengoat kulanıyorduk kokusu biraz yogundu. Hippi bu yuzden denedim, simdi babygoat kullanıyoruz en cok bunu begendik.