Merhaba anneler oglum 21 aylık normalde 2 yaşında bezi ogretirim diyordum yaz bitmeden..ama şubatta doğum yapacağım..kardeşi olunca kıskanıp alta kacirmalar vs cok olur diyorlar..sizce 2 yasinda deneyeyim mi yoksa kardesine alistiktan sonra 2.5 yasindami deneyeyim?