Papatyam1703 etiket yapmamışsınız, göremedim yazdığınızı. Öğreneli 4 gün oldu daha, ne zaman kaptı virüsü hiç bilmiyoruz. Kusması devam ediyor ama hala kaka yapamıyor, doktor kaka yaparak atacak demişti. Hastalık geçti mi bilemiyorum, doktor 1 ay sonraya randevu verdi 😞 daha detaylı bi hastaneye gitmeyi planlıyoruz. Siz nasıl atlattınız?