Benim çocuklarımin arasında 2,5 yaş var canım. Ama çok çok zorlanıyorum ikiye değil üstündeki yük bildiğin 10 a katlanıyor. Çünkü ilk çocuğun ikinci olduktan sonra ekstra daha fazla ilgi istiyor. Küçük bebeğim yedi aylık oldu geçecek bu durumlar diye beklerken hala gecmedi. Haaa beraber büyüyorlar mi dersen buyuyorlar. Dünyaya gelen bir türlü büyüyor zaten. Tabi Allah hepsine saglik versin en önemlisi bu. Ben kendi durumumdan bahsettim. Herkes bu kadar da zorlanmiyordur tabi ki. Ama çok çok sabır işi canım. Lütfen yanlış anlama senin hevesini kırmak değil amacım. Ama bu yola gireceksen bunları da göz önünde bulundur diye yazıyorum.