sonsuz17 Kızlar Normalde 120-130 bu takımlar Ben takımları 50′den aldım çok güzel kumaşları falan bayıldım yani tulumları da var çok tatlı
Serpil51 sonsuz17 umarım yıkanınca kullanınca tüylenip yıpranmaz ve dikişleri sökülmez bende geçen kış 30 a takımlar almıştım çok güzeldi bi yıkadım giydi söküldü tüylendi çöpe attım
Toprak-hira59 sonsuz17 ürünleri kesinlikle çok güzel ve kaliteli devamlı alış veriş yaptığım bi site👍🏻 şuandada ksrgoda bir dunya kışlık kıyafetimiz var cildirinsten😅
Toprak-hira59 Serpil51 guvenilir bir sayfa ben heryerden almam bebek kiyafetlerini normalde bikere hamileyken cildirins tan aldim dokusu kumasi cok guzeldi sonra butun hastane cikislarinj felan ordan aldım defalarca yikamama ragmen yeni gibi duruyorlar