minikkiz_ Kızlar bebeğim 3340 gram doğdu 3040 grama düştü şuan bir aylık ve 4 kilo olmuş yani ilk doğduğu kilosundan mı bakıyoruz kaç kilo aldığına yoksa ödemini attıktan sonraki kilosundan mı hesaplıyoruz
Smymn minikkiz_ kilo kaybı olduğu için odemden sondaki kilo dan hesaplayın yanı 1 kilo almış annesi 👍
minikkiz_ Smymn bende öyle düşünüyorum ama doğum kilosundan baktı bugün doktor saçma yani doğduğu kiloayla kalmadı ki verdi sonucta
079aslankuzusu Seyhanmin ne kadar sürede bi emziriyosunuz kaç dakika kalıyo memede emzirme şeklinizi anlatırmısımız
Selencanbaz minikkiz_ 37 +1 de doğdu 3020 gr, sonra ödem atınca 2900 olmuştu ,1 aylık kontrolde 4000 gr dı . Dr çok normal dedi.
minikkiz_ 079aslankuzusu her istediği an emziriyorum bazen yarım saatte bir oldugu bile oluyor memede kendi bırakana kadar emiyor öyle çok uyuyup kalmıyor memede duraksıyor filan tekrar emiyor en son cıkartıyor tekrar vermek istediğimde almıyor o sekilde bitiriyorum her iki göğsümü de emziriyorum
079aslankuzusu minikkiz_ her iki göğsü verme nası oluyo acaba şimdi sağı verdim diyelim sağdan sonra solu mu vercem bebeğim 20 günlük
minikkiz_ 079aslankuzusu doymasına göre doymuyorsa ikisi de verilir ama benimki bi taneyle doyuyor onu veriyorum sonraliki emzirmede öbürünü veriyorum o sekilde