kuzeyalii Arkadaşlar 2 aylık bebeğimi mustela ile yıkıyorum bu zamana kadar ağlamadı bugün yüzünü hafif yumuşak lifi ile yıkadım gözüne geldi çok ağladj gözü biraz kızardı bir sey olurmu sizce? Mustela göz yakmıyordu hani🤦🏻♀️🥺
Sudee96 kuzeyalii bu zamana kadar yakmamış ondan oldugunu zannetmiyorum liften rahatsız olmuş olabilir
Lulemom kuzeyalii ben 1 yıldır kullanıyorum kaç kez kaçtı gözüne ağlamadı. Göz yaktığını düşünmüyorum. Liften rahatsız olmuştur
Tuba_2020 Ben mustelanın göz yaktığını daha önce okumuştum ama tam olarak bilmiyorum.. Hatta bizde mustela kullanıyorduk o yazıdan sonra sebamed e geçmiştik.