minikkus_1_5 Kızlar böyle bir şey duydum yani bebeğim kolik sabaha kadar susmadan ağlıyor yarım ç.k içireyim dedim eşimin babası anason genetik bozar diye vermemi istemedi bebeğime böyle bir şey olabilir mi ya
nazlimom_ minikkus_1_5 bize doktormuz söyledi gazlı olduğu zaman ara sıra veriyodum bende hergün değil
Eeisitan minikkus_1_5 bende bebeğim küçükken doktoruna sormuştum gaz için kimyon rezene anason vereyim mi diye sadece kimyon ver rezene ve anason verme demişti sonrasında ben araştırdığımda rezenenin genleri etkilediği ile ilgili bi yazı okumuştum ama anason hakkında görmedim öyle birşey
Rika minikkus_1_5 bitki caylarinin hepsi beynin yapisini bozuyor epilepsiyi tetikliyormus anason olarak fikrim yok
minikkus_1_5 nazlimom_ Yani bende tutupta bir bardak içirecek değilim haftada 1 veya 2 defa yarım çay kaşığı kafamı karıştırdılar hiç duymamıştım
nazlimom_ minikkus_1_5 ben daha çok anason kimyon tohumu ve rezene karıştırıp kendim içiyordum ama beni sersemletiyordu hep uyuşukluk ve uyku hali vardı üstümde sonradan bıraktım nurse harveys şurubuyla nbl probiyotik kullandım bebeğimde iyi geliyordu bide gün içinde gaz masajı iyi geliyodu
minikkus_1_5 nazlimom_ Ben uyuşuk hissedecğim için direk bebeğime vereyim diye düşünmüştüm gerçekten o kadar zor ki 1 haftadır uykusuzum kolik sesi rezene papatya gaz kremleri herşeyi denedik yinede durduramıyoruz
nazlimom_ minikkus_1_5 nebe suresiyle sakinleşiyordu benım bebeğim kucağımda deneyin isterseniz sabah kdr açık duruyor du bizde uyuyorduk o yorgunlukla