Edis07 Hanimlar 1 aylik bebegim var. Bazilari arada bebegine suda ver diyorlar ama birindende duydum ki yenidogan bebege su verirsen su komasina girer. Hangisine inanacagimi sasirmis durumdayim😒
Lulemom Edis07 ek gıdaya geçene kadar suya ihtiyacı yok. Mamanın da anne sütünün de %90 ı su zaten. İhtiyacını ordan alıyo. Fazlası su zehirlenmesi yapar. Doktorlarda önermiyor zaten
eylul19 Edis07 verılmez bebeklere ek gıdaya baslanmadan.süt ıcıyorsa sutten mama ıcıyorsa ztn mamadan ıhtıyacı olanı alıyor.
Lutennaa Edis07 sadece anne sütü alan bebeklerin su ihtiyacı olmaz 🌼hazır mama kullanıyorsan ya da ek gıda verdiğin zaman ihtiyaç duyar bebek.
Ccerena Ben 3 günlükken çay kaşığıyla vermeye başladım. Kaynamış soğutulmuş suyun bir zararı olmayacağını bildiğim için verdim daha çok faydası var böbreklerine. Bu tamamen size kalmış yani sizin kararınız. Veren var vermeyen var..
cinar00 bu sicakta bi cay kasigi bebege su wermek zararli degil yararli birseydr bende werdm hicbisi olmadi kaynams sogumus su agzi islancak kdr werilebilir
Mrysmg Edis07 yok canım zaten suya ihtiyaci yok anne sütü karşılıyor. Esimde dün bana diyoki annesi su verelim yaa hic vermiyor musun 🥲😆😆 komik yani su ki olmayacaginin sebeplerini anlatmıştim