Arkadaslar merhaba, haftaya 14 aylık bebegimle tek basıma ucaga binecegim. Sadece sırt cantam ve kanguru alacagım yanima. Gece 11 ucusu oldugu icin bebegim uyuyor olacak kanguru ile önüme takacagım bebek arabasıylada ugrasmamak icin. Kanguruyu cıkarttırıyolarmı acaba xreyden gecerken? Yoksa üzerime baglı olarak xraylerden gecsem problem olur mu? Tecrübeli annelere ihtiyacım var