Merhaba oğlum 25 aylık geçen hafta 2 gün tuvalet eğitimi denedim olmadı tekrar bağladım, bugün 3.gün oldu tekrar başlayalı ve çok şükür iyi gidiyor tabi arada kaçırıyor normal oda. Benim sorum şu siz ne zaman dışarı gezmeye veya bir yere oturmaya gittiniz, çıkınca bez bağladınız mı ya da alıştırma kilodu mu giydirdiniz