Merhabalar yaklaşık iki buçuk aylık bir bebeğim var. Son günlerde ağzı hiç boş durmamaya başladı, ya memeyi ya emziği ya elini ya omzumu emiyor yoksa uyuyamiyor normal bir şey mi bu? Ve uykudayken ağzında emzik olması onun için zararli olur mu, her zaman atmiyor çünkü bazen full emzikle uyuyor. Bilen biri varsa lütfen yazabilir mi geçici bir şey mi boyle olmasını istemiyorum:(