Merhaba anneler, kızım 4 yaşında bu sene kreşe göndermek istiyorum esenlerde yarı zamanlı tavsiye edebileceğiniz yada sizlerin gönderdiği kreşler var mıdır bir de uçuk kaçık fiyat olmaması önemli Uygun ve bütçemize uyarsa göndermek istiyorum bu sene sizler de yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler