Sad3c3mm Benimde 50 güne yakın kanamam sürünce ve ağrılar olmaya başlayınca iceride plasentanın ufak bir parcası kaldıgı tespit edildi. Sedasyon yöntemi ile kürtaj oldum. Sonrasında 1 hafta daha kanamam oldu ve geçti. Korkulacak bir şey yok, rahat olun. Çok geçmiş olsun 🌸