Sevgili anneler yardımınıza ihtiyacım var, bebegım ek gıdaya bailatıcam doktorumun onerisiyle fakat nerden nasıl baslasam bılemıyrm sabah ogle aksam ne yapılır bılemıyrm, nete bakyrm heryerde farklı seyler yazıyor, herkes ılk gunden baslayarak ılk haftalık tecrubesını paylaşabilir mi 🙂