MGYE kızım tam 2 yaşında. 8-9 aylıkken kısa bir süre tuvalet iletişimi yapmıştık. Sabah kakasından sonra da genelde altını en az 1 saat açık bırakıyorduk. Havalar ısındığından beri altını açık tutmalarımız uzamıştı. Bu arada 2 aydır lazımlıkları göz önünde, arada bir oturup çiş yapar gibi yapıp kalkıyor sifona basıyor. İşin oyun kısmını aştık yani :) bu 2 ay sonunda 4 gün önce kayınvalidem sabah bezi çıkardıktan sonra başka takmamış. Tabiiki ilk gün çişler, kakalar küloda yapıldı. 2. gün 1 veya 2 çiş küloda yapıldı. 3. gün yani cumartesi günü öğlen işten geldim kızımla evdeyken her seferinde çişini de kakasını da normal klozete yaptı😇 pazar günü de aynı şekilde. Hiç kaza yaşamadık. Bu akşam 2 kere ufak çiş kaçırması oldu ama normal bence, henüz 5. günümüz. Ben geceleri bezliyorum çünkü uyanıp tuvalete kaldıracak enerjim yok, sabah işe gitmem lazım. Ama her gece bezini bağlarken ‘gece çiş yapmazsan bu bezi de takmayız tamam mı’ diye anlatıyorum. Bu arada kızım daha tam konuşamıyor. Çişi veya kakası geldiğinde eğer yanındaysam hareketinden anlayıp hadi hemen tuvalete gidelim diyorum. Eğer yanında değilsem de kızım çişini tutarak yanıma gelip kaka diyor😅 ben geçen sene klozet için çocuk oturağı almıştım, şu an onu kullanıyoruz. 2 tane lazımlığı var ama ikisini de o amaçla kullanmadı, sadece çiş yapma oyunu oynadı onlarla. Ben hızlı öğrenmeyi zaman zaman altını açık bırakıp çişle ıslanmasına, rahatsızlığı bilmesine ve lazımlıkları ortaya çıkardığımdan beri artık bezi bırakma mesajı vermeye bağlıyorum. Hemen bir günde tamam artık bez yok demedim, haftalarca bunu hatırlattım ve önüne hatırlayacağı eşyalar koydum. Çok uzun yazdım galiba😅 son olarak youtube ve instagramda Prema Sundari var. Hazır bezi bırakmak için bilgiler verdiği videosu var, izlemenizi tavsiye ederim🌸