Herkese merhaba 8 ay 9 günlük bebeğim var 10 kilo sürekli mama yeme isteği var dişleri kaşınmaya başladığından beri emziği tutmayı bıraktı farklı bir marka emzik aldım onu deneyeceğim ama nasıl alıştırabilirim bilmiyorum geri alışır mı bu zamandan sonra onu da bilmiyorum ama sürekli mama yemek istiyor ve ağlıyor yani neredeyse 2 saatte bir 150 cc içiyor doktorun kilosu normal dedi ama ben çok fazla kilo almasından korkuyorum önerileriniz nelerdir