Ben her regl olduğumda 3-4 mazejik kullanıyordum anca ağrımı hafifletiyordu.. bebeğim 8 buçuk aylık yatakta da kalsam gebersem de ağrıdan evimde en hafif ağrı kesici bile yok kullanamiyorum bebeğime bişey olur diye.. bence elinle de olsa sağlamalısın zararı olur