bsratetik Diyarbakır’da değilim ama oraya yakın bir yerdeyim. Çok çok çok sıcak. Hele son iki gündür gece bile bebek uyuyamıyor sıcaktan. Klima varsa ona göre hareket et derim. Ya da damda falan yatılacaksa sen yine ince uzun bir pijama koy. Ben kızımı klima açık olmadığı sürece zıbınla gezdiriyorum. Klimayı açıp kapıyı kapatmazsam yine zıbın var üzerine örtü örtüyorum uyurken