Ftmabilalxx Merhaba kızlar , ikizlerim 1 yaş 2 haftalıklar birisi yavaş yavaş adım atmaya başladı. Diğer ikizim ise yürüme çalışmaları yapıyoruz parmak ucunda yürüyor ve ayığını baya kaldıra kaldıra yürüyo. Böyle bi durum yaşayan var mı ?
Baby123 Ftmabilalxx benim oğlumda öyle yürüyordu üstelik yürüteç kullanmama rağmen tek elinde tutup yürüterek düzeldi şimdi 15 aylık kendisi adım atıyor yürüyor oturuyor kalkıyor yani belirli bir zamandan sonra geçiyor benim öyle oldu
Mavis06 Ftmabilalxx 15 aylık oğlum hala parmak ucu yürüyor 10 aylıkken yürümeye başlamıştı. Bende çözümünü bilmiyorum çok takıntılı bu konuda sürekli parmak ucu gidiyor
kirmizibasliklikiz_ Ftmabilalxx duzeliyor merak etmeyin. Benimkiler 15.5 aylik oglum normal yuruyor kizim hala arada parmak ucunda yuruyor
Ftmabilalxx kirmizibasliklikiz_ sizinkilerde ikiz galiba , peki gelisimleri nasil ozellikle zeka gelisimleri benimki 1 tanesi geriden geliyo gibi biraz endiseleniyorum
kirmizibasliklikiz_ Ftmabilalxx benimkiler 31. Haftada dogdular degisiyor bazi seyleri zamaninda yaptilar bazen geriden geliyorlar. Mesela neyi merak ediyorsunuz onun uzerine konusalim 😊
Ftmabilalxx kirmizibasliklikiz_ benimki 1 tanesi daha sonuk kaliyor mesela biri topu atiyor ama digeri atmiyor oyunvaklri bi kutuya koyuyor digeri koymuyor. Biri cok daha aktif oyuncaklarin nasil kullanildigini ne icin kullanildigini anlar ama digeri oyle degil eline alir inceler sadece
kirmizibasliklikiz_ Ftmabilalxx aynen benimkiler de oyle oglum oyuncaklari amaclari dogrultusunda oynar ama kizim oyle degil. Daha dogrusu yapmak isteyince yapiyor ama o farkli oynamayi tercih ediyor. Acaba aktif olan cocugunuz oyuncaklari falan diğerinin elinden aliyor mu oynamasina izin veriyor mu
SGeceC Ftmabilalxx merhaba benim ikizim yok ama yıllar önce yurt dışında ikiz gebeliklerle ilgili uzman olan bir profesörün belgeleselini izlemiştim orda adam hamilelik esnasındaki kan akışından dolayı bebeklerden birinin gelişiminin daha iyi olabileceğini diğerinin geriden gelebileceğini bunun ikiz olmasından dolayı normal olduğunu ve ilerleyen zamanlar için bir sorun olmayacağını anlatıyordu ikisinin gelişiminin aynı olma ihtimali söz konusu değil diyordu detaylarını hatirlayabilsem bilimsel olarak yazardım ama hatırlayamıyorum bulabilirsem atarım size. Endişe edilecek birşey olduğunu sanmıyorum 😊
Ftmabilalxx kirmizibasliklikiz_ ewt Oyle pek mudahale etmez kardesine zaten pasif Kalan elindeki oyuncagi kolay kolay kaptirmaz hircindir biraz . Biraz o cocugun mizaciyla alakali sanki bise oldugundan degil bnce ama biz anneler endiseleniyoruz iste 🤷♀️
Ftmabilalxx SGeceC cook tesekur ederim evet ikizler geriden geliyo 1 tanesi ama neden olarak bilmiyordum