Sanırım beden seçiminde bir hata yaptım. Oğlum 10 buçuk aylık 10 buçuk kilo 77 cm. Lcwden kışlık alışveriş yaptım. Üstleri 18-24 ay aldım. Kışın 15-16 aylık olacak iyi olur diye düşündüm. Ama küçük geldiler gözüme. Doktorumuz artık yürümeye başlamış uzun bir süre bu kiloda gider dediği için 24-32 almak saçma geldi. Sizin böyle tecrübeleriniz oldu mu ? İade etsem mağazada aynıları yok kargoya versem uğraşmak istemiyorum. Kart alsam kışın bu fiyata asla alamam. “Kışın giyer merak etme aşırı büyümez” yorumlarınızı bekliyorum 😃