Ya artık ağlayacağım neredeyse 25 aylık oğlum tuvalet eğitimine başladık 15 gün oldu hala günde 1 kere en az kaçırıyor bu 3 4 ü bulduğu oluyor 15 gün boyunca sadece 1 kere kakasını tuvalete yaptı gerisi hep altına baktım köşeye geçiyor ıkınıyor tuvalet e götürüyorum yapmıyor kaşla göz arasında ortaya yapıyor tuvalete koyuyorum yapmıyor çığlık atıyor çıkınca altına yapıyor kendi zaten demiyor anne çiş diye felan ama hepsini biliyor uyutmak için ayağıma aldığımda uyumamak için anne çiş diyor artık ağlayacam lohusayken bu kadar zorlanmadım ya deneyimli anneler kaç gün sürdü neler yaptınız lütfen yardım edin tek biz mi böyleyiz 3 kardeşiz üçümüzün de oğlu var aynı yaş ta üçü de aynı yaa başkalarına soruyorum 1 hafta da öğretmiş biz mi beceremiyoruz sizin süreç naısl dı 🥹🥹🥹