NotNilara kesinlikle çift koltuk olmalı rahat oluyor valla ben bir saat kala aldım biletimi 34 numaraya almıştım millet de hep ön tarafa aldığı için arkada rahat rahat kimsenin sesini duymadan gittim bide arkaya çift koltuğun tekini aldım otobüsün doluluk oranını kontrol ettim fazla kişi yok diye hem tek koltuk alıp hemde rahatça gittim çift koltukta bileti internetten alırsanız doluluk oranını görürsünüz metro kamil koç 2+1 tercih edin onların boş olm durumu daha iyi