Kızım 4 aylık oldu bugün rutin doktor kontrolüne gittik doktorumuz çişini yaptığı yerin yapıştığını söyledi masaj yapıp açabilirsin eğer açılmazsa biz müdahale ederiz dedi başına böyle bişi gelen var mı 3 gündür çişinde bir azalma vardı zaten ne yapmak gerekiyor