Deletedmom_109 Nicesssss her şeyin kurusunu yiyen biri olarak harika olur bence yapın 😁 hoşafı oluyor mu acaba? Oluyorsa o şekilde de kullanırsınız
Duyulurum Nicesssss ben içecek yapıyordum hoşaf gibi. Güzel oluyor elma kurusuyla ama hiç kendim kurutmadim
Giraysmom20 Nicesssss tadı çok güzel oluyor, oğluma ek gıda döneminde komşum amasyadan getirmişti inanılmaz güzeldi tadı oğlum çok seviyor
Prensannesiyimm Nicesssss Ben elma sevmem hayatımda kaynanamin zoruyla yedim çok hoşuma gitti bende kurutucam çok güzel olur tavsiye ederim
Deletedmom_41 Nicesssss Olur hosafi kabizliga cok iyi geliyor bebegime ek gida doneminde cok iyi geldi
Nilunas Nicesssss olur çayın yanında olur hoşafa da katarım ben çayını da demlerim severim yani kısaca 😂
Ogretmennnnn_____ Nicesssss ben çerez gibi yemesini cok severim ama size tavsiyem kabuklarını soyun o şekilde kurutun yoksa cok sert oluyor 🤗
Busraata Nicesssss Ramazanda hoşafa,kışın bitki çaylarina,sürekli de oglumun eline veriyorum.Onca nimeti çöpe atmamak için bence yapın illaki degerlenir 😚