Merhaba anneler oğlum 5 yaşında Pazartesi 4 azı dişini uyutarak yapılacaklar daha önce çevresinde yada kendi çocuğunu yaptıran varsa amaliyat sürecini ve tecrübelerinizi neler yapıp neler yapmamamız gerektiği hakkında bilgilendirirseniz çok mutlu olurum çünkü gerçekten çok korkuyorum