Delibirhatunn kızım 14,5 aylıktı işe döndüğümde. Önemli olan babaannesiyle arasındaki bağ. Biz çok sık görüşüyorduk kayınvalidemle, hatta kızım benden sonra en çok kayınvalideme alışıktı. Son bir iki ay evden çizim yapmaya başlamıştım o zamanlarda kahvaltıdan sonra kızımı kayınvalideme bırakıyordum. Bu da alışma süreci oldu bizim için. İşe başladığımda çok fazla zorluk çekmedik. Tabiki bazı sabahlar ayrılmak istemedi, ağladı, her seferinde gönlünü yapmaya çalıştım, kayınvalidem dikkatini başka yöne çekti yine bana bay bay yaparak gönderdi beni evden. İşe başlamadan önce babaanneyle bol bol zaman geçirmenizi tavsiye ederim