Arkadaşlar bebeğim 3 gündür ateşli. Çok az öksürüyor ve burnu tıkalı gibi . Dün doktora götürdük augmentin ve zaditen verildi . Akciğer filmi temiz çıktı . Ama şurupları içmiyor ne yapabilirim nasıl verebilirim . Ve bu ilaçları içip de iyileşen Bebişler var mı ? Birde ateşölçer önerisi yapar mısınız marka