Bebeğim doğduğu günden beri anne sütü aldı. Altı aydan sonra ek gıdaya üç gün kuralı ile geçtim. Her şeyi evde kendim hazırlıyorum yoğurt kaşık mama çorbalar. Fakat bebeğim hiçbir şey yemiyor kaşık görünce ağzını kitliyor lütfen yardım edin ne yapmam lazım. Yemediği için o kadar sinirleniyorum ki bazen kızıyorum. 8 aylık olacak