Benim bebişre 8 aylık olacak ya inanır mısınız asla aslaa yemiyor hem prematüre hemde sadece 6 ay anne sütü aldı suan mama ile besleniyor onu bile içmiyor 90 cc süt içiyor 5 saatte bir yapmadıgım sey kalmadı her gün ek gıdalar yapıyorum mamasını 4 saatte bir 150 cc yaparım ama asla asla içmez doktorlara götürdüm özellere götürdüm cocugun kilosu iyi yemiyorsa yemiyor diyorlar şaşırdım kaldım kimseye fırsat vermeden ben diyorum aç bu cocuk aç diye aglıyorum çok üzülüyorum 🥺kaşıgı görünce rrsmen kaçıyor