Arkadaşlar selam kızım 2,5 yaşında şuan ön dişinin biri zaten çürük çıkmıştı ilk başta şimdi ise azı dişlerde de çürükler var hiç hiç abur cubur vermiyorum diyemem veriyorum çok olmasada sonrada fırçalıyorum ama çürükler aklıma takıldı varmı böyle durumda olan şimdilik kızım açısından bi sıkıntı yok ama ilerleyen zamanlarda sıkıntılı olabilir mi agrı acı yönünden ne yapmam gerekiyor