Zombi Başvurunuz olumlu değerlendirildi diyo, oara yatarmi yani , PTT odemelerine baktım gozukmuyo bilgisi olan varmi
prenses_we_prens_annesii Zombi ne kadar sürede olumlu oldu acaba kayıt tarihi ne yazıyor Yani ben 5 Temmuz daha beklemede değerlendirmede diyor
prenses_we_prens_annesii Asklepios 5 Temmuz yaptım arkadaştan önce aynen wakıf değerlendirme de diyor hala
Asklepios prenses_we_prens_annesii sizinki birkaç güne sonuçlanmazsa arayın 144 ü. Em geç bir ay içinde sonuçlanmado lazım