Kızım 40 günlük biz 1,5-2 haftalıkken euthyrox kullanmaya başladık bizim de tsh yüksek çıkmıştı. Sonra düşmeye başladı ama busefer t4 de düştüğü için doktorumuz ilaca başlayalım dedi. Bu süreçte tsh ve t4 ü takip amaçlı 3-4 kere damardan kan verdik. Merak etmeyin bebeğinizin vücudunun salgılayamadığı hormonu siz dışardan hapla veriyorsunuz sadece hiç bir zararı yok bu hapın. Aksine kullanmamanız çok tehlikeli sonuçlar yaratır zeka geriliği gibi. Ne kadar erken kullanmaya başlarsanız kötü sonuçları o kadar önlemiş olursunuz. Doktorumun yönlendirmesiyle ben her sabah mamadan 1,5 saat sonra bir sonraki öğünden 15-30 dk önce içiriyorum. Kaşığın içinde toz kaline getiriyorum hapı sonra oioi nin silikon kaşığına aktarıp (metalde bebeğe içirmek biraz zor oluyor benim için diş etlerine zarar vermekten korkuyorum) biraz cam şişeden su koyup bu şekilde içiriyorum. Tadından vs hiç rahatsız olmadı. İlk günler biraz zordu çünkü sabahları kızımın kolikleri başlıyor ama 1 saat dışarda gezdirip gelip öyle içiriyorum ki o 1,5 saate uyalım. Bir kaç gün önce endokrinolog kontrolümüz vardı düşmeye başlamış tiroid ama 2 ay aynı dozla devam sonra dozumuz düşecek. Ama tabii bir kaç ay mı yıl mı kullanacağız belli olmuyor. Kısaca içiniz rahat olsun biz de ilk önce çok korkmuştuk ama erken teşhis olduğu için hiç bir şekilde bebek etkilenmeyecek dediler