Arkadaşlar merhaba 17 günlük bir bebeğim bar dün sağlık ocağından aradılar alınan topuk kanında tsh hormonu yüksek çıkmış 5.4 normalde 3 ve 3 ün altında olması gerekiyormuş sanırım . Nette biraz baktım çok kötü şeyler yazıyor zeka geriliği okula başlayamama vs hemşire genelde 3. Teste düzeldiğini falan söyledi ama korktum üzüldüm başına böyle bir şey gelen bilgisi olan var mı