nazlial Cuma günü üşütme sanıp hastaneye götürdük pozitif çıktı. Çok şükür 2 gün ateşli ağır geçti şimdi daha iyi ama sürekli devam eden ishal ve iştahsızlık var neler yapabilirim hanımlar önerilerinizi bekliyorum.
Tazeanne3434 Çok küçük olduğu için bol bol emzirmekten başka bisey yapılabileceğini sanmıyorum ama geçmezse bi doktora götürün sıvı kaybı olmasın çok geçmiş olsun rabbim şifa versin
_mommmy Geçmiş olsun bizim de kırkımız çıkmak üzere dışarı çıkmaya korkuyorum birisinden mi bulaştı acaba bir fikriniz var mı
nazlial _mommmy muhtemelen öyle ama nerden nasıl aldı hiçbir fikrim yok inanın. Bu ara çok fazla arttı dikkat edip tevekkül göstermekden başka çaremiz yok inanın. Rabbim beterinden saklasın kimseyi evladıyla sınamasın 🙏🏻