1 aylık tatil dönemi için iş teklifi aldım. aslında maddi olarak sıkıntıda değilim alacağım parayı kenara kaldıracağım. köşede param var olacak yani. eşimin annemin kabul etme bebeğin küçük demesine rağmen kabul ettim. onayladığımı bildirdim ama bu sabah kızım gözümğn önünde ilk adımlarını attı 🥰 beni aldı bir üzüntü ben ilklerini göremeyecek miyim 1 ay boyunca diye bir vicdan yapıyorum acaba geri arayıp yapamayacağım mı desem öyle ikilemde kaldım ki😣 (işe yarın başlamam gerek)