Linalina53 Bebegım altı aylık altı kılodoktor raporlu mama yazdı kullanıp fayda görenler kılo alan bebegı olanlar var mı
Hsyn9Karan Linalina53 biz kullanıyoruz ama oğlum içmiyor ne yapsam ne etsem içmiyor kiloda da bı değişiklik olmamış içmiyor üzülüyorum ama ne yapayım
Hsyn9Karan Linalina53 anne sütü almıyor mama kullanıyoruz doktorumuz bide bu raporlu mamayı verdi ek gıda mama giidyoruz kilomuz ve boyumuz geride