Selam kızlar Bebeğim bir aylık şimdiye kadar anne sütü kullanıyordu yalnız iki gündür doktorun bebeğin iyi kilo almadığını söyledi ve evolviya mamaya başladık Yalnız bu mama biraz sanırım kabızlık yapacak gibi kakası böyle katılaşmaya başladı Acaba ne yapabilirim basina gelen var mı mamayı Doktorunuz önermişti