Doğumdan sonra 3.adet oluşum olacaktı ama 4 gün gecikti . Geçen ay 1 hafta erken olmuştum . Bu ay hiç olamadım . Hamilelikten önce düzenli geliyordu . Emziriyorum emzirdiğim için düzensizlik olmuş olabilir mi ? Bu durumu yaşayan var mı ? Gurbetteyim asker eşiyim çocuğum 9 aylık bir çocuğa zor bakıyorum 2.asla düşünmüyorum. Eşim prezervatifle korunuyordu ama korkuyorum yine de. Bilgisi olan yazabilir mi ?