Ozzyey göz pınarları tıkalıdır. Bizimki. Yedinci ayda geçti çok şükür. Göz pınarlarına masaj yaptım ben . Antibiyotikli damla kullandım . Yedi ay sürdü canım . Daha dört gündür çapaklanma olmuyor çok şükür . Masaj yap bol bol . Tırnaklarımı derin kesip iyice yıkayıp emerken göz pınarlarına masaj yapıyordum . Antibiyotikli damlaları düzenli kullanmak lazım. Göz doktoru damla tek başına işe yaramaz dedi masaj şart. Bir yaşına kadar süren varmış . Bir yaşına kadar geçmezse doktor müdahalesiyle açılıyor .