Mrvll yanlış anlamayın ama bence sadece ihmalkarlık. Kızım 2 yaşında, şükürler olsun hiç yataktan düşmedi. Düşedebilirdi, hala da düşebilir bir de şimdi iyice hareketli zamanları. Küçükken önlem almak daha kolay oluyor. Mesela yatağın üstüne koymayın, yorganı katlayıp yere atın bebeğinizi de oraya yatırın