AAselinannesi benim kızım da üstüne nasıl titriyorum bir bilseniz bu aralar kulak iltihabı geçiriyor sabaha kadar hastanede kalmıştık 2 den 5 e kadar sonra geldik uyumadı ateşten bende zaten normalde de erken uyanıyor 7 de kalkıyor akşam 9 da yatsada ben eşimi bekliyorum diye yine 1-2 de yatıyorum hasta olmadığı zamanlar da da ateşi vardı hastaydı sıfır uykuydum kızımı yanıma aldım sarıldım telefondan çizgi film açtım hatta içimden dedim ki alim gidim oturma odasına gözüm felan kapanır düşer felan dedim ne olur ne olmaz diye sonra nasıl olduysa gözüm gitmiş ama saniyelik yani küt diye ses geldi bir baktım yerde yüz üstü emekler gibi ellerini yere koymuş bana bakıyor ağlıyor ama o an gözümün önünden gitmiyor başıma böyle bir şey geleceği aklımın ucundan dahi geçmezdi böyle postlar okuyunca bile nasıl olur ya derdim demek ki oluyormuş insan büyük konuşmicak 7 buçuktan 11 e kadar uyutmadim şükür hiç bir şeyi yok ordan düşüp de bir şey olmamasına şaşkınım zaten rabbim yardım etti melekler korudu kızımı baska hiç bir şey değil yani üç gündür unutamiyorum kızıma her baktığımda sanki kötü bişey yapmışım gibi hissediyorum vicdan azabı çekiyorum çok kötü bir duygu ya Allah’ım bir daha yasatmasin böyle şeyler kimseye