Oğlum covit 5 aylık ve kilo almamış kilo vermiş anne sütü alıyor ama bu ara resmen hiç emmiyor zar zor su içiyor normalde ek gıda başladık ama yemiyor formül mama aldım içmek istemiyor kaşık mama gibi denesek zararı olur mu su ile deneyen var mı aranızda çok mantıklı değil ama aklım durmuş durumda hiç birşey yemiyor çocuk yaaa 😭😭