Hesireanne benim bebeğim de 7 aylık olacak tamamen babası bakacak 15:30 da ben dönene değin . Ben de memurum . Ücretsize ayrılabilirim ama sartlar mümkün degil. Babası işten ayrılacak, o ilgilenecek . Zor bir yavru degil Allah’ıma bin şükür . Ek gıdaya başladık , o da beklediğimden iyi gidiyor .babaya pek atıştık vermeden nasipse altından kalkarız diye düşünüyorum.💜