ebozbey A-annesi benimkide düştü . Ama doktora bile götürmedin 6 saat asla uyutmadim hareketlerini gözlemledim baktım sorun yok uyudu. Bide kafası üstüne düşmedi kollarının üstüne düştü korkum kırık çıkık olmasıydı ama şükür olmadı
Kubraeylull A-annesi geçmiş olsun tedbkr amaçlı tutuyorlar uyutmaya çalışın ve sürekli güldürün vs oyalayın her bebekte olabilecek seyler canınızı sıkmayın
Busraesila A-annesi ay benimki de öyle oldu vicdan azabı çekiyorum asla olmaz böyle bir şey derdim ama olunca da önüne gecemedim işte. Gözlerine bakarken kendimi suçlu hissediyorum karnının üstüne düşmüştu kaburgada kırık olur mu diye göğüste felan çok korkuyordum ama olsa duramazdi dimi kollarda çıkık felan olsaydi şu an huzurlu üç gün geçti sizce bişey olsa böyle olur muydu
Gzmarcn Benimki de 7 aylıkken düşmüştü. Sanırım yanağını çarpmıştı. Çok ağlamıştı. Acıdan çok korkudan ağlamıştı ama bence. Ben doktora götürmedim biraz oynadık güldük baktım her hareketi normal geri uyuttum. Bişey olmaz her bebek mutlaka bir kere de olsa düşüyor yataktan ne kadar önlem alırsan al. Benimki kocaman yataktan etrafında yastık varken düşmüştü 😂
A-annesi Doktor hiç muayne etmedi bizimkini sadece 6saat takip edicegiz herhangi bişey yoksa gidersiniz dedi
Cmrhnm Benim bebeğim de yedi aylıkken düştü ve bacağında kırık olmuştu bir ay alçıda kaldı 😑 çok çok zor günlerdi ama hamdolsun şuan 14 aylık sağlığı sıhhati yerinde
MelekPotter Aşırı uyku, kusma, huzursuzluk gibi şikayetleri yoksa bişey olmamıştır. Bunun gibi şeyleri gözlemlemek için tutmak istemiştir doktor.
A-annesi Yeni hastaneden geldik doktor eve gönderdi siz hareketlerine dikkat edin dedi bişey olursa direk hastaneye getirin dedi
Hollymolly Ya geçmiş olsun.. benim oğlum da yedi aylık ve cok korkuyorum düşer diye cünkü bizim yatak cok yüksek:( 150 cm vardır yani. Artık hiç bırakmam yatagında döne döne gidiyor cünkü