Pineapple20 Kızlar oğlumun konuştuğunu görenler aşırı şaşırıyorlar ne kadarlık diye sorunca aa büyükmüş diyorlar yani çocuk küçük mü anlamadım 27 aylık 93.5 cm 13.5 kg. Sizinkilerin nasıl boy kilo? Doktora da gitmiyoruz uzun zamandır endişelenmeli miyim?
Deletedmom0099 Pineapple20 gayet normal bence benim kızım 24 aylıkken ölçüldü en son. 82 cm 11 kg çıktı 🤷🏼♀️
-erCansu- Pineapple20 evet benm oğlumda öyleydi küçük duruyo yaşıtlarından 😅 ama giç bi doktor bu küçük zayıf falan demedi 3 yaşında boy attı 108 cm 15.5 kilo şuan 3 yaş 7 aylık hala küçük duruyor ama sağlığı ve becerileri yerinde oyuzden asla takılmıyorum
Deletedmom_23 Pineapple20 Bence insanların laflarına mantık aramayın. Benimki 10 aylık 12 küsür kilo. Görüntüde de iri bir bebek. Geçen parkta gerçekten minyon bir bebeği olan hanımefendi bebeğime zayıf dedi😂
Pineapple20 Deletedmom0099 insanlar bi alem ne bekliyorlar bilmiyorum. Biri de benim kızım daha uzun demişti ona bozuldum galiba 😀
Pineapple20 -erCansu- evet ben de çok takmamaya çalışıyorum doktor dışında başkalarını ama oğlum söz konusu olunca biraz pimpirikli bi tipim 😅 maşallah sizinkine 🤗
mustafayamaninannesi Pineapple20 persentilden bakabilirsiniz yani gözlede anlayabilirsiniz yaşıtı varsa boyu uzun mu vs diye ama her bebeğin gelişimi farklı oluyor anne baba boyu da önemli diye biliyorum genetik olarak
Sefeff Pineapple20 arkadasimin ogluda o kilo ve boyda hiçte minyon görünmüyor gayat yaşına uygu b3nce. Oglunuz güzel konuşuyorsa onlar ona şaşırıyordur. benim kiziminda konuşmasına şaşırıyorlar her türlü şeyi konuşuyor diye. Minyon oldugundan değilde yaşına göre bilgic konuştuğu icin
Pineapple20 Sefeff evet ama olması gerektiği gibi konuşuyor yani dönemine uygun. Geçen biri sevdi sevdi oğlum cevap verince aa sen konuşuyor musun dedi. 2 yaşında işte konuşması lazım 😀
Deletedmom_41 Pineapple20 Esim cocuklugunda yasitlarina gore minyon gidiyormus ergenlikte 1 84 e ulasmis genel olarak arkadaslarindan uzun hic belli olmuyor boy isi he tabii genetikte onemli o ayri suan benim oglumda oyle cook uzun bir yapiya sahip degil takilmiyorum bosverin insanlari sizde bence
Pineapple20 Deletedmom_41 yaa benim oğlum da öyle olur inşallah. Bakım ve genetik de çok önemli tabiki
1Mother1Boy Pineapple20 Boyu kilosu gayet iyi. Benim oğlum da 30 aylık 94 cm 13 kilo 2 gün önce doktor kontrolüne gittik.kilosu biraz az dedi ama ben sorun etmiyorum havalar çok sıcak İzmir’de sıcaklardan dolayı az yiyor. Sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil bana göre.
Pineapple20 1Mother1Boy boya çok takılıyorum ben. Gerçi eşim de ben de uzun insanlar değiliz ne bekliyorsam 😀
1Mother1Boy Pineapple20 😂😂 Bizim ki uzun olcak anne baba ikimiz de uzunuz. Doktor da uzun boylu olcak dedi 1.80 olur dedi🙏
Abf Pineapple20 e nabızda aşılar kısmında persentil tablosu var, oradaki değerlerden takip edebilirsiniz
Gorkeminannesiii Pineapple20 2 yaş aşısı na gittik 12 kilo 100 gram 92 cmde kilosu iyi bence bişey yok saglıklıysa gerisini hiç takma bile kızz
Pineapple20 Gorkeminannesiii haklısın canım ama bu analık böyle işte ya da ben böyle takıntılıyım bilemiyorum 😀😀sağlıklı rabbime bin şükür