Bugün tam 3 aylık. Geçen ay 6250ydi bu ay 6750 gr. Yarım kilo az mı almış. Hemşire 4. Aydan sonra kilo alımlarında azalma bekleriz dedi. Bide ayda minimum yarım kilo maximum 1 kilo alması gerekir dedi. (Geçen ay 1 kilo almıştı) Seninki sınırda ama boyu(64) güzel olduğu için gelişimi iyi dedi