Mnkanne123_ bende tek bakıyorum, fakat ilk iki üç ay çok zor imkanınız varsa ilk birkaç ay yardım alın çünkü gazları, ağlamaları, annenin panik halleri ancak düzeliyor sonrası emin olun güzel olacak benim ikizlerim şu anda içeride oyun oynuyor ve ben kahvemi içiyorum böyle günleriniz gelecek