Sara1904 Kızlar üç buçuk ay oldu hala olmadım ama afedersiniz çok fazla kıvamlı uzayan akıntım oldu acaba yakın mı demek yoksa normal mı hep olurdu da bugün çok oldu o yüzden merak ettim
littlemomylife Sara1904 ben tam olarak 8 ay sonra regl oldum süt keser gibi bişey dediler bana da ben çok takmadım bunu kafama emzirdiğim için geç regl olmam normalmiş şimdi hamilelik öncesi gibi geçiyor reglim
-erCansu- Sara1904 bende 3 aylıkken bikere regl oldum sonrasında 11 aylık olana ladar bidaha olmadım bi sene normal olmaması
Elizkusannesi26 Sara1904 Bebeğim üç aylık bende 2 aylıkken olmustum ama aynı ay içerisinde 2 defa falan oldum azar azar geçen ayda tam regl oldum sadece anne sütüyle besliyorum
Tazeanne3434 Doktor 1 yıla kadar normal süt koruyabilir demisti ben 4. Ay adet oldum her bünye farklı olabiliyor
Parkays Tazeanne3434 ben de sezeryan oldum. 2. Ve 5. Aylarda oldum. Yani her ay duzenli degil . 6. Aydayiz bu ay olmadim mesela.. doktora normal oldugunu soyledi… sadece anne sutu ile besliyorum…