Haticeyns Kızım 1 yaşında 5 numara molfix kullanıyorum. Fakat kenarları biraz sıkıyor artık kendisi 11 kilo 6 yada hemen geçmek istemiyorum açıkcası bez daha da büyeyecek kaba duracak acaba markasını değiştirsem sizce farkeder mi
Deletedmom0099 Haticeyns 5+ var diye hatırlıyorum benim kızım 11 kilo daha yeni 5e geçtik molfixte bacakları tombulsa dar oluyordur baska marka denemekte fayda var ama diğer markaların kalıpları daha dar, neye geçerseniz 6 almanız gerekicek
lceLady Haticeyns Göbek falan var mı bebegınızde öyle ise sıkabılır. Bızde 14 ay 11 kg 4 no kullanıyorum canbebe
Haticeyns Musam ya hani kenar kısımları varya bezin kendisine bakıyorum oralar kızarmış bende anlamadım
Sevaa02 Ben sleepy kullanıyorum. 2 numara sleepy Molfix ve primayı karşılastırmıltım boyut olarak.Sleepy onların yanında bi beden küçük gibi kalıyor bilginiz olsun.eğer değişirseniz sleepy 6ya da geçebilirsiniz.
daisymomm Haticeyns kullandım canım ama onların kalıbı küçük geldi bize. Bebeğim 2 aylık 5 kiloyken 4 numara kullanıyorduk
Irmakprensesinannesi Haticeyns kalıbı genis sadece prima var bütçeniz yetiyorsa alın derim 6 numarası olması lazm bende prima kullniyrm